Ingatlannet.hu logo

Gyakori kérdések a számlázásról

Összeszedtünk néhány gyakori kérdést a számlázással kapcsolatban:

Hogyan értesülök róla, hogy új számlám érkezett?

Új számlája beérkezése esetén automatikus e-mail értesítést küldünk Önnek.

Mi a teendőm a kapott számlával?

Az emailben kapott számlát ki kell nyomtatni, csak így számít hitelesnek. Habár a számla email formájában kerül kiküldésre, annak feldolgozását, tárolását csak nyomtatás után lehet megkezdeni.

Mennyi ideig őrzik meg a számláimat?

A számviteli törvény 169.§ (2) bekezdése a könyvviteli elszámolást alátámasztó számviteli bizonylatok megőrzési idejét legalább 8 évben határozza meg, amely megőrzési idő az elektronikus formában kiállított számlákra is érvényes. A számviteli törvény által előírt 8 évig megőrizzük számláit. Az számlákat felhasználói fiókjába való belépést követően bármikor lementheti számítógépére vagy külső adathordozóra is.

Hogyan tekinthetem meg/töltehetem le számláimat?

Az Ingatlannet.hu-n megrendelt szolgáltatásaihoz kapcsolódó számláit az alábbi módon töltheti le:

  1. A Felhasználói oldalára való belépéshez kattintson a http://www.ingatlannet.hu/felhasznalo linkre!
  2. Belépés után, a Felhasználói oldalakon válassza a “Megrendelt szolgáltatások (és kreditek)” menüpontot!
  3. Számlázott tételei között kattintson az adott számla sorszámára!

Amennyiben nem sikerül megnyitnia a kívánt dokumentumot, töltse le például a www.adobe.com oldalról az Adobe Acrobat Reader programot, telepítse számítógépére, majd próbálja újra!

Hogyan kell megőriznem a számlákat?

A számlákat kinyomtatva kell tárolni, megőrizni. Ugyanakkor fiókjába belépve bármikor letöltheti és lementheti számláit.

Hogyan fizethetem ki a számláimat?

A számlák fizetése többféle módon történhet: banki átutalással vagy banki készpénzes befizetéssel. Bővebben a fizetési tudnivalók oldalán tájékozódhat.