star business camera camera-false customer-service delete estate-active estate-upload estimate facebook heart heart-v2 home info login logout message modify notifications pdf search service settings star stat user warning

Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros

  • 14 m²

    alapterület

Bérleti díj:

120 ezer Ft

Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 1. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 2. kép
Hirdetés
Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 3. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 4. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 5. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 6. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 7. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 8. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 9. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 10. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 11. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 12. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 13. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 14. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 15. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 16. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 17. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 18. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 19. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 20. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 21. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 22. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 23. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 24. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 25. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 26. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 27. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 28. kép Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros 29. kép

Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros

  • 14 m² alapterület

  • Kiadó iroda Budapest, VI. kerület, Terézváros

  • 14m²


Ár:

120 000 Ft

Építés éve
1936
Ingatlan állapota
felújított
Parkolás
nincs

Az ingatlanról:

A NYUGATI MELLETT 1. EMELETI BERENDEZETT, KLÍMÁS, ERKÉLYES IRODA KIADÓ

----------
NEXT TO NYUGATI RAILWAY STATION, 1ST FLOOR AIR CONDITIONED OFFICE WITH A BALCONY FOR RENT
For English please scroll down or search on the English website(s)!
----------

Rendkívül frekventált helyen, a Nyugati pályaudvartól 3 perc sétára, A KÖRÚTTÓL 100 MÉTERRE, tömegközlekedéssel is könnyen elérhető, tégla építésű, LIFTES ház 1. emeletén kiadó egy 14 m2-es, több munkahely kialakítására alkalmas iroda berendezett állapotban.

A további helyiségek bérlőihez alkalmazkodva elsősorban csendes tevékenységet folytató és kevés ügyfélforgalommal működő bérlők számára ajánlom ezt a barátságos, világos, teljeskörűen felújított, LÉGKONDICIONÁLÓVAL is rendelkező, ragyogó elhelyezkedésű, exkluzív irodahelyiséget.

A bérleti díj magában foglalja a női és férfi mosdók használatán kívül egy TEAKONYHA és egy KÖZÖS ÜGYFÉLVÁRÓ HELYISÉG használatát is.
A teakonyhában beépített hűtőszekrény, mosogatógép, kávéfőzőgép, vízszűrő, vízforraló és mikrohullámú sütő is a bérlők rendelkezésére áll.

Az irodához kapcsolódó ÜZEMELTETÉSI KÖLTSÉG minden hónapban fix 35.000 forint, mely MINDEN, A HASZNÁLATTAL JÁRÓ KÖLTSÉGET FEDEZ: tartalmazza a rezsit, a wifi használatot, a mosdók és konyha, a közös helyiségek takarítási díját, a mosdók és a konyha feltöltését, a közös költséget és a riasztó használati díját is egyedi beléptetéssel.

Az irodák bérlői számára lehetőség van egy 8 SZEMÉLYES, TECHNIKÁVAL KORSZERŰEN SZERELT TÁRGYALÓ óradíjas használatára, valamint alkalmankénti nyomtatás, szkennelés és fénymásolás szolgáltatások igénybevételére is.

Minden helyiség ÁLLÍTHATÓ AUTOMATA ROLETTÁVAL szerelt, így az árnyékolás és a teljes sötétítés is könnyedén, távirányítóval megoldható.

A komplexumnak nincs rögzített nyitvatartási ideje, a leendő BÉRLŐNEK ÖNÁLLÓ BEJÁRÁSA LESZ SAJÁT RIASZTÓKÓDDAL, így a nyitvatartása, irodahasználata teljesen rugalmas lehet.

Vállalkozás számára székhelyként, telephelyként az iroda bejelenthető.

A bérlési idő határozatlan, preferált a minimum 1 éves szerződés. Egy évnél rövidebb bérleti időtartam esetén a kaució nem jár vissza.

Az iroda bérleti díja 120.000/hó, a bérbeadó a bérletet áfamentesen számlázza, így a bérleti díjat áfa nem terheli.
Az üzemeltetési és rezsi költség minden hónapban fix 35.000 forint.
A bérleti díjon és az üzemeltetési költségen kívül más költség a bérlőt nem terheli.

Két havi kaució, azaz 2x155.000 Ft letétele, valamint az első havi bérleti és üzemeltetési díj megfizetése mellett az iroda azonnal használatba vehető.

Bővebb tájékoztatásért és megtekintéshez időpont egyeztetés miatt kérem keressen elérhetőségeimen, a telefont bármikor felveszem, ha mégsem tudom, mindig visszahívom önt és minden levélre válaszolok:

+36 70 63 73 773; parti.aniko@ving.hu

Kiadó további irodahelyiségekért tekintse meg portfóliómat:
https://ving.hu/munkatarsak/parti-aniko

==========
NEXT TO NYUGATI RAILWAY STATION, 1ST FLOOR AIR CONDITIONED OFFICE WITH A BALCONY FOR RENT

A 14 m2 office available for rent, suitable for creating multiple workplaces, furnished, is available for rent on the 1st floor of a brick building WITH AN ELEVATOR, 3 MINUTES' WALK FROM THE NYUGATI RAILWAY STATION, 100 meters from the boulevard, easily accessible by public transport.

Adapting to the tenants of the additional premises, I recommend this friendly, bright, FULLY RENOVATED, AIR-CONDITIONED, brilliantly located, exclusive office space primarily for tenants who operate quietly and with little customer traffic.

In addition to the use of the women's and men's washrooms, the rental fee also includes the use of a kitchenette and a waiting room.
A built-in refrigerator, dishwasher, coffee machine, water filter, kettle and microwave oven are available to tenants in the KITCHENETTE.

The OPERATING COST related to the office is a fixed HUF 35,000 per month, which COVERS ALL COSTS ARISING FROM THE USE: it includes utilities, Wi-Fi use, cleaning fees for bathrooms and kitchens, common areas, refilling bathrooms and kitchens, common costs and also the alarm usage fee with individual entry.

Office tenants can use an 8-PERSON MEETING ROOM EQUIPPED WITH MODERN TECHNOLOGY for an hourly fee, as well as occasional printing, scanning and photocopying services.

All rooms are equipped with ADJUSTABLE AUTOMATIC BLINDS, so shading and total darkness can be easily solved with a remote control.

The complex has no fixed opening hours, the future TENANT WILL HAVE INDEPENDENT ACCESS WITH HIS OWN ALARM CODE, so his opening hours and use of the office can be completely flexible.

The office can be registered as a REGISTERED OFFICE OR LOCATION FOR A BUSINESS.

The rental period is indefinite, a minimum 1-year contract is preferred. In the case of a rental period of less than one year, the deposit is not returned.

The rent of the office is HUF 120,000/month, the lessor invoices the rent without VAT, so the rent is not subject to VAT.
The operating and overhead costs are HUF 35,000 fixed every month.
Apart from the rent and the operating costs, the tenant is not responsible for any other costs.

The office can be used immediately upon payment of two monthly deposits, meaning HUF 2x155,000, as well as the first month's rent and operating fee.

For more information and to schedule a visit, please reach out to me through my contacts, I am accessible anytime, if I can’t pick up the phone, I'll always call you back and answer all mail.

+36 70 63 73 773; parti.aniko@ving.hu

For more office spaces avaliable for rent see my portfolio:
https://ving.hu/munkatarsak/parti-aniko
========== alacsony fenntartás, berendezett, felszerelt, jó közlekedés, közeli belváros, prémium anyagok, új nyílászárók, erkély, klíma, riasztó rendszer, új villamoshálózat, napvédő rolók
(További kínálatunkat keresse a VING hivatalos weboldalán.)
NEXT TO NYUGATI RAILWAY STATION, 1ST FLOOR AIR CONDITIONED OFFICE WITH A BALCONY FOR RENT

A 14 m2 office available for rent, suitable for creating multiple workplaces, furnished, is available for rent on the 1st floor of a brick building WITH AN ELEVATOR, 3 MINUTES' WALK FROM THE NYUGATI RAILWAY STATION, 100 meters from the boulevard, easily accessible by public transport.

Adapting to the tenants of the additional premises, I recommend this friendly, bright, FULLY RENOVATED, AIR-CONDITIONED, brilliantly located, exclusive office space primarily for tenants who operate quietly and with little customer traffic.

In addition to the use of the women's and men's washrooms, the rental fee also includes the use of a kitchenette and a waiting room.
A built-in refrigerator, dishwasher, coffee machine, water filter, kettle and microwave oven are available to tenants in the KITCHENETTE.

The OPERATING COST related to the office is a fixed HUF 35,000 per month, which COVERS ALL COSTS ARISING FROM THE USE: it includes utilities, Wi-Fi use, cleaning fees for bathrooms and kitchens, common areas, refilling bathrooms and kitchens, common costs and also the alarm usage fee with individual entry.

Office tenants can use an 8-PERSON MEETING ROOM EQUIPPED WITH MODERN TECHNOLOGY for an hourly fee, as well as occasional printing, scanning and photocopying services.

All rooms are equipped with ADJUSTABLE AUTOMATIC BLINDS, so shading and total darkness can be easily solved with a remote control.

The complex has no fixed opening hours, the future TENANT WILL HAVE INDEPENDENT ACCESS WITH HIS OWN ALARM CODE, so his opening hours and use of the office can be completely flexible.

The office can be registered as a REGISTERED OFFICE OR LOCATION FOR A BUSINESS.

The rental period is indefinite, a minimum 1-year contract is preferred. In the case of a rental period of less than one year, the deposit is not returned.

The rent of the office is HUF 120,000/month, the lessor invoices the rent without VAT, so the rent is not subject to VAT.
The operating and overhead costs are HUF 35,000 fixed every month.
Apart from the rent and the operating costs, the tenant is not responsible for any other costs.

The office can be used immediately upon payment of two monthly deposits, meaning HUF 2x155,000, as well as the first month's rent and operating fee.

For more information and to schedule a visit, please reach out to me through my contacts, I am accessible anytime, if I can’t pick up the phone, I'll always call you back and answer all mail.

+36 70 63 73 773; parti.aniko@ving.hu

For more office spaces avaliable for rent see my portfolio:
https://ving.hu/munkatarsak/parti-aniko


Elhelyezkedés

Budapest, VI. kerület, Terézváros, Budapest 6. kerület, Podmaniczky utca


Lépj kapcsolatba a hirdetővel!

+36 70

Ingatlannet kód: NET6618314


+36 70

Ingatlannet kód: NET6618314

Az irodáról 29 db kép tekinthető meg. Az épület alapterülete: 14 m². További jellemzői: az építés éve 1936, a fűtés típusa gáz (központi). Parkolási lehetőség: nincs. Az iroda bérleti díja 120 ezer Ft, négyzetméter ára 8 571 Ft, ami a Budapest, VI. kerületi átlaghoz képest 55%-kal magasabb. Az ingatlant Parti Anikó referens a Városi Ingatlaniroda irodából hirdeti, a hirdetés Ingatlannet kódja: 6618314. A környékbeli ingatlanok árait, bűnözési statisztikákkal együtt meg tudja becsültetni: Budapest, VI. kerület, Terézváros ingatlan árai statisztikákkal.

A feltüntetett árak kínálati árak. A négyzetméterre és ingatlanra vonatkozó statisztikákat minden hónapban az Ingatlannet.hu a saját adatbázisából generálja.